Умови доставки, оплати та повернення
1. Доставка і оплата:
Доставка
1. Нова Пошта:
Термін доставки 3-7 дні. Також, за бажанням клієнта, менеджер може оформити кур’єрську доставку. Зверніть увагу, що вартість послуги кур’єрської доставки більша, ніж до відділення;
2. УкрПошта:
Термін доставки орієнтовно 3-7 дні (в залежності від віддаленості населеного пункту цей термін може бути збільшено);
Зверніть увагу!
Відповідальність за цілісність товару несе компанія-перевізник. Перед відправкою товари оглядаються на брак, цілісність заводського пакування тощо та відповідно до норм та стандартів перевізника упаковуються працівниками складу. Незалежно від форми оплати, оглядайте своє замовлення при отриманні. У випадку пошкодження обов’язково складайте акт-претензію, не виходячи з відділення. Лише оформлена заява є підставою для відшкодування збитків. Якщо Ви забираєте товар з відділення перевізника та оплачуєте його послуги – Ви автоматично погоджуєтесь, що товар приїхав цілий та відповідної якості.
Зверніть увагу!
У нашому інтернет-магазині налаштовано автоматичне повернення замовлень. Якщо Ви не встигли забрати своє замовлення в період безкоштовного зберігання посилки компанією-перевізником, воно автоматично повернеться на склад. Ви можете продовжити термін зберігання, зв’язавшись з нашим менеджером.
Якщо у Вас є побажання щодо доставки або способу отримання номеру ТТН – узгодьте це з менеджером в індивідуальному порядку.
Оплата
Замовлення можна оплатити двома способами:
– післяплатою при отриманні товару на пошті (зверніть увагу: за послугу післяплати пошта здіймає додаткову комісію);
– оплатити на банківський рахунок, який вам надсилає менеджер після підтвердження замовлення.
– У нашому інтернет-магазині mocafe.ua діє безкоштовна доставка замовлень, що означає, що вартість доставки ми сплачуємо за вас, але комісію за накладний платіж сплачує клієнт, також безкоштовна доставка розповсюджується тільки для доставки до відділення будь якого перевізника.
2. Обмін-повернення
При отриманні товарів від кур’єра чи працівника відділення компанії-перевізника, одержувач зобов’язаний перевірити цілісність упаковки, відкрити її та пересвідчитися у належному стані товару то повноті його комплектування.
У випадку виявлення недоліків, пошкоджень, одержувач зобов’язаний зафіксувати їх у Акті про виявлені недоліки на пошті. Акт повинен бути підписаний покупцем та особою, що здійснила доставку товару. При можливості виявлення недоліків має фіксуватися фото- або відеозйомкою. Після підписання акту, товар повертається відправнику.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: якщо замовлення не було оглянуте на пошті, не було написано акту чи не було здійснено відмови від пошкодженої посилки, товар ОБМІНУ/ПЕВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ.